REGULAMIN SKLEPU

I. Warunki ogólne 

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem radiokom.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep www.radiokom.pl/sklepl jest prowadzony przez firmę:
RADIOKOM
87-100 Toruń, ul. Świętopełka 28
Nip. 956-000-60-43

3. Adres do korespondencji:
RADIOKOM
87-100 Toruń, ul. Świętopełka 28
tel. 503 73 73 73 lub 56 655 54 55
e-mail: sklep@radiokom.pl  

II. Procedura składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Realizuj zamówienie".

Aby złożyć zamówienie nie musisz się rejestrować.

Jeżeli dokonasz rejestracji - konto użytkownika (bardzo proste i którkie działanie) będziesz mógł obserwować status realizacji zamówienia.

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma Radiokom zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

5. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail, lub brak numeru telefonu ) nie będą realizowane.

6. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.radiokom.pl/sklep są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

7. Firma Radiokom na zakupiony towar wystawia paragon lub fakturę VAT. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy.

8. Firma Radiokom prowadzi sprzedaż wysyłkową z możliwością odbioru osobistego w naszym sklepie.

9. Zawartość naszej strony internetowej nie stanowi oferty handlowej, ma wyłacznie charakter informacyjny. Dotyczy to także podanych cen, które są tylko ofertą informacyjną , a realna cena produktu może odbiegać od przedstawionej w sposób elektroniczny na radiokom.pl - przyczyną mogą być bardzo częste zmiany kursów walut - zawsze przed złożeniem zamówienie Klient ma możliwość potwierdzenia ceny drogą mailową lub telefoniczną.

10. Za towary zakupione drogą internetową i wybraniu opcji odbiór osobisty w sklepie obowiązuje przedpłata lub gotówka- w tym przypadku nie realizujemy płatności kartami płatniczymi.

 

III. Polityka zwrotów

1. Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Kupujący ma 14 dni na zwrot towaru bez podania przyczyny. Termin ten liczy się od dnia odebrania przesyłki przez kupującego. Kupujący może poinformować o odstąpieniu od umowy mailem lub składając oświadczenie na piśmie.

2. W przypadku zwrotu towaru Kupujący otrzyma też zwrot kosztu przesyłki towaru do niego, jednak jeżeli wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańszy oferowany przez Radiokom, zostanie on pomniejszony do takiej wysokości.

3. Zwrot może zostać dokonany po przesłaniu towaru na adres sklepu oraz danych osobowych i numeru konta bankowego na które mają zostać przelane pieniądze ze zwrotu.

4. Przed wysłaniem do nas towaru poinformuj nas wysyłając wiadomość e-mail na adres sklep@radiokom.pl lub zadzwoń pod numery telefonów widoczne na stronie sklepu Radiokom.

Uwaga! Warunkiem skorzystania z tego prawa jest zwrot produktu w stanie niezmienionym. Oznacza to, że produkt nie może nosić śladów użytkowania.

 

IV. Polityka reklamacji

Polityka reklamacji to zasady rozpatrywania reklamacji produktów zakupionych w naszym sklepie internetowym .Czytając poniższe dowiesz się, na co możesz liczyć składając reklamację.

 

1. Sposoby reklamacji

Towar można reklamować na podstawie gwarancji,  na podstawie ustawy z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej

2. Droga reklamacji

Po wybraniu drogi reklamacji towaru,a przed jego fizycznym wysłaniem do siedziby naszej firmy należy przesłać do nas e-mail informujący o tym w jaki sposób zostanie towar do nas dostarczon i co się z nim stało. W paczce z produktem zakupionym na aukcji należy zamieścić kartę z danymi kontaktowymi, dowód zakupu oraz ogólną przyczynę problemu występującego w produkcie. 

3. Czas na rozpatrzenie reklamacji

Sklep ma obowiązek ustosunkowania się do reklamacji Klienta (poinformowania czy reklamacja została uznana za zasadną czy niezasadną) w terminie 14 dni od daty otrzymania reklamowanego towaru z kompletem dokumentów.

4.Monitoring zgłoszenia reklamacyjnego

Klient na bieżąco informowany będzie o statusie reklamowanego towaru. W każdym przypadku również otrzyma informację o wysyłce jego produktu do niego.

5. Sposób rozpatrzenia reklamacji

W pierwszej kolejności, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną próbujemy naprawić dany produkt. W sytuacji, gdy nie ma takiej możliwości proponujemy klientowi inny towar albo zwrot pieniędzy.

 

V. Polityka ochrony danych osobowych

1. Administratorem danych osobowych jest: Radiokom ul. Świętopełka 28,  87-100 Toruń tel. 503 73 73 73.

2. Wszelkie dane kupujących dotyczące osób fizycznych podlegają, na mocy Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2002 r. Nr 101 poz. 926, ze zm.), szczególnej ochronie. 

3. Każdy kupujący dokonujący zakupu w sklepie internetowym znajdującym się pod adresem www.radiokom.pl/sklep wyraża zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. Ustaw z 2002 nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dla potrzeb marketingowych firmy Radiokom”.

4. Dane klientów sklepu internetowego Radiokom są szyfrowane, a dostęp do nich posiadają wyłącznie pracownicy firmy. Dane udostępnione podczas składania zamówienia i w trakcie jego realizacji dane osobowe będą udostępnione wyłącznie fimom kurierskim lub Poczcie Polskiej w celu wysyłki przedmiotu. Wszelkie działania marketingowe mają na celu wyłącznie informowanie klienta o promocjach i nowościach w sklepie.

5. Każdy klient ma prawo do zmiany swoich danych oraz ich usunięcia po realizacji zamówienia wysyłając do nas wiadomość listowną lub e-mail na dane kontaktowe dostępne na stronie sklepu.

 

VI. Polityka dotycząca plików "COOKIES"

Wszystkie szczegóły na ten temat znajdziesz >>>  KLIKNIJ TUTAJ